Převzetí zboží
Pokud je balík viditelně poškozen, tak jej nepřebírejte a informujte nás e-mailem nebo telefonicky.
Zákazník je povinen prohlédnout balík bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno poškození obalu zboží, je zákazník povinen zkontrolovat stav zboží a v případě poškození vyhotovit záznam o škodě za přítomnosti dopravce. Je taky možné uvést na přepravní list, že balík byl poškozen a reklamaci uplatnit později. Odpovědnost za poškození v průběhu přepravy nese dopravce, veškeré zboží je pojištěno. Na základě správně vyhotoveného záznamu o škodě bude zákazníkovi poskytnuta přiměřená sleva nebo dodáno nové zboží. Podepsáním přepravního listu zákazníkem zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že zboží bylo řádně a včas dodáno.
V případě mechanického poškození zboží, které nebylo patrné při převzetí zásilky, je zákazník povinen reklamovat zboží nejlépe telefonicky u dopravce nejpozději do tří dnů po dodání. Pozdější reklamace mechanického poškození zboží již není možné uznat z důvodu vypršení pojistné doby přepravní společnosti.
Přišel Vám poškozený balík?
V případě, že balík byl doručen přepravcem PPL nebo DHL
Zavolejte na infolinku přepravní společnosti a nahlaste, že Vám byl doručen poškozený balík a to nejpozději do tří dnů od doručení balíku. Tel. číslo najdete na přepravním štítku na balíku.
Dopravce si pro zboží přijede a doručí jej zpět odesílateli.
Zboží je nutné předat dopravci v původním obalu se všemi vyplňujícími materiály.
Při předání zboží dopravci dostanete „záznam o škodě", na jehož základě Vám zboží můžeme vyměnit. Tento doklad stačí naskenovat nebo vyfotit a zaslat na náš email. Je nutné, aby byly všechny údaje dobře čitelné.
Ihned poté Vás budeme informovat o termínu doručení nového zboží.
V případě, že balík byl doručen Českou poštou
Balík je nutné doručit na pobočku České pošty a ohlásit na přepážce, že Vám byl doručen poškozený balík a to nejpozději do tří dnů od doručení balíku.
Zboží je nutné předat dopravci v původním obalu se všemi vyplňujícími materiály.
Při předání zboží dopravci dostanete reklamační protokol.
V případě uznání reklamace vrací dopravce balík zpět odesílateli. V případě zamítnutí reklamace vrací dopravce balík zpět příjemci. V obou případech Vám dopravce předá vyjádření o reklamaci. Tento doklad stačí naskenovat nebo vyfotit a zaslat na náš email. Je nutné, aby byly všechny údaje dobře čitelné.
Poté Vás budeme informovat o termínu doručení nového zboží a případného vyzvednutí poškozeného zboží.
DŮLEŽITÉ: Pracovnice na přepážce není oprávněna rozhodovat o oprávněnosti reklamace. I v případě, že by reklamace nebyla poštou uznána, tak Vám na základě vyjádření pošty zboží vyměníme. Bez tohoto vyjádření není možná výměna zboží.